Kolonie, obozy i "Zielone Szkoły"

  • Zielone szkoły
  • Kolonie nad morzem, w górach, na Mazurach , zagraniczne
  • Półkolonia
KWIECIEŃ , MAJ, CZERWIEC,WRZESIEŃ, PAŹDZIERNIK

DROGI NAUCZYCIELU!

Zielona Szkoła to wypoczynek połączony z nauczaniem, daje szansę na przyswojenie wiadomości i umiejętności. Uwalnia uczniów od monotonii czterech ścian sali szkolnej. Pozwala na niekonwencjonalne metody wdrażania treści wychowawczych i integrację klasy. Stwarza możliwości stosowania współzależności, która sprzyja transferowi wiedzy z jednego przedmiotu do innych. Co pomaga dzieciom w rozwoju oraz rozbudza twórcze myślenie. Sytuacje, z którymi styka się uczeń bezpośrednio w praktyce, sprzyjają operatywności jego wiedzy, oraz dalszemu rozwojowi osobowości.

Zakwaterowanie w domkach turystycznych:

  • 5-osobowych (2 pokoje, 2- i 3-osobowe, łazienka, prysznic, czajnik elektryczny, lodówka)
  • 3-osobowe – bliźniak (pokój, łazienka, prysznic, czajnik elektryczny, lodówka)
  • 2-osobowe – bliźniak (pokój, łazienka, prysznic, czajnik elektryczny, lodówka)

Zakwaterowanie w pokojach w budynku głównym:

  • 4-osobowe typu studio (2 pokoje 2-osobowe, lodówka, czajnik elektryczny, łazienka, prysznic)
  • 3-osobowe (sypialnia, lodówka, czajnik elektryczny, łazienka, prysznic)

Cennik:

z wyżywieniem 1 x dziennie BB 40 zł
z wyżywieniem 2 x dziennie HB 50 zł
z wyżywieniem 3 x dziennie FB 60 zł
WE WSZYSTKICH PAKIETACH OSOBNA KALKULACJA DLA DANEJ GRUPY !
UWAGA: Powiedzcie co chcecie robić, czym się interesujecie, a przygotujemy specjalny program wyłącznie dla Waszej klasy! (e-mail poniżej)
  • STREFA ADRENALINY
  • STREFA ROZRYWKI
  • STREFA ROZRYWKI WODNEJ
  • STREFA INTERPERSONALNA
  • STREFA EDUKACYJNA
  • STREFA KRAJOZNAWCZA

STREFA ADRENALINY

  1. WSPINACZKA

  2. PAINT BALL

  3. QUADY

  4. PAJĘCZYNA

  5. SNAJPER

  6. POLE MINOWE

PRZYKŁADOWE SCENARIUSZE ZIELONYCH SZKÓŁ !

PROPOZYCJA POBYTU 4-dniowego "W krainie kangurów"

Młody globtroterze!
Z nami zwiedzisz cały świat.
Za ile?
Za uśmiech promienny na twarzy.
Tyle bilet na te podróż jest wart!
PROPOZYCJA POBYTU 5-dniowego "Na czarnym lądzie"
DZIEŃ I
Wiesz, gdzie się narodziło życie ? W Afryce !
Wyruszamy więc do Afryki.
Odkryjemy ląd nieznany, jeszcze dziki.
(PAJĘCZYNA)
DZIEŃ II
Na plaży nabierzesz się do wyprawy
Skóra twa przybierze kolor złotawy.
Pod czujnym okiem ratownika
Jak ryba w wodzie będziesz śmigał !
(NAUKA PŁYWANIA NA WINDSURFINGU, NAUKA PŁYWANIA, WATERBALL)
DZIEŃ III
Na ciszy, to znaczy poobiedniej sjeście
zadbać o swój strój możesz nareszcie.
Zrobienie maski lamparta jest obowiązkowe.
Uzyskasz pewność, że w puszczy żadne zwierzę
nie spadnie Ci na głowę.
(WARSZTATY Z CHARAKTERYZACJI RYSA NA SZKLE... ODKRYWAMY NOWE PASJĘ, CZYLI MALUJEMY NA SZKLE)
DZIEŃ IV
Teraz możesz bezpiecznie zapuścić się w głąb lasu.
Nie zmarnujesz czasu! Pod czujnym okiem przewodnika
Poznasz zwierząt zwyczaje, bogactwa natury odkryjesz,
wyrobisz refleks, orientację w terenie.
Poczujesz, że naprawdę żyjesz !
("ZA PAN BRAT" Z PRZYRODĄ)
Po wieczornej naradzie królów plemion wszystkich
Zasiądziesz przy ognisku, gdzie w blasku iskier zatańczysz radośnie na cześć matki natury,
Dziękując za szum drzew, za słońce, za lasy i góry.
(OGNISKO – "Płonie ognisko i szumią knieje...")
DZIEŃ V
Refleks to podstawa aby przeżyć w buszu.
Nie trać więc wiary w siebie ani animuszu.
Tym bardziej nie trać głowy twój przewodnik plan ma już gotowy.
(MATA TANECZNA)
CENA: Zawiera 4 noclegi, wyżywienie 3x dziennie, ognisko, zajęcia programowe.

STREFA ROZRYWKI

  1. KARAOKE – "Śpiewać każdy może …"

  2. OGNISKO – "Płonie ognisko i szumią knieje …"

  3. DYSKOTEKA

  4. GUITAR HERO

  5. YOU CAN DANCE – PO PROSTU TAŃCZ!

  6. MATA TANECZNA

PRZYKŁADOWE SCENARIUSZE ZIELONYCH SZKÓŁ !

PROPOZYCJA POBYTU 4-dniowego "Europejska przygoda …"
DZIEŃ I
Starożytni Grecy teatr uwielbiali,
Toteż od rana na Olimpie bogowie ustalali,
Reguły prezentacji mitów o ich życiu,
Zgodzili się niczego nie chować w ukryciu.
Trudna rada, zakasać rękawy potrzeba
Rozdać role aktorom, zatrudnić reżysera...
(WARSZTATY TEATRALNE)
Wspólnie wszystko zrobimy
Na oklaski olimpu zasłużymy.
Na ciszy skoncentrować się trzeba
Aby na scenie "nie zjadła" nas trema.
(WARSZTATY Z WYSTAPIE¡ PUBLICZNYCH, ZAJĘCIA INTERPERSONALNE)
DZIEŃ II
A to co? Czy widzisz, tam w oddali
łódź Posejdona kołysze się na fali.
Płynie wolno w otoczeniu swojej świty,
Każdemu Hellenowi nada wkrótce tytuł pracowity.
Ale zanim Posejdon Cię ochrzci
Przejdziesz przez próbę wytrzymałości.
(PAINT BALL)
Gdy dowiedziesz swych umiejętności
Dostąpisz nie byle jakiej godności
Twoje nowe miano zostanie wpisane w Posejdona kartotekę
A Zeus sam zaprosi Cię na Olimp na boską dyskotekę
Po zabawie czas na nocny odpoczynek
Jutro odkrywać będziemy nową krainę.
(DYSKOTEKA)
DZIEŃ III
Kto zostanie Zeusem, Posejdonem, Hadesem?
A kto Dionizosem, Apollinem, Hermesem?
Która z dziewcząt jako Hera zasiądzie na tronie?
Która jako Demeter wieniec ze zbóż założy na skronie?
Która tytuł najpiękniejszej z bogiń odbierze?
A która postać bogini Hestii przybierze?
(POLE MINOWE, SNAJPER, WARSZTY Z CHARAKTERYZACJI)
Do Olimpii niech dotrą wszyscy chętni
Wolni i nieposzlakowani Hellenowie,
Którym za zwycięstwo laur ozdobi głowę.
NAGRODY ZA WSZYSTKIE KONKURENCJE
Nareszcie wieczór wspólnoty, radości, zabawy!!!

(KARAOKE – "Śpiewać każdy może …", YOU CAN DANCE – Po prostu tańcz!)
CENA: Zawiera 3 noclegi, wyżywienie 3x dziennie, zajęcia programowe.

STREFA ROZRYWKI WODNEJ

  1. SPŁYW KAJAKOWY

  2. WATERBALL

  3. WYŚCIGI CZWÓREK NA ROWERACH WODNYCH

  4. WODNA ZABAWA – "Poszukiwacze skarbów"

  5. WINDSURFING

  6. NAUKA PŁYWANIA

PRZYKŁADOWE SCENARIUSZE ZIELONYCH SZKÓŁ !

PROPOZYCJA POBYTU 3-dniowego "Na wyspie skarbów"
DZIEŃ I
Na pobliskiej wyspie skarb niezwykły czeka, Wstawaj więc raźnie, ze śniadaniem nie czekaj!
I oto przed nami "wzburzone morze",
kto przez nie przedostać nam się pomoże?
(PIERWSZA POMOC)
Przed morską podróżą zażyj kąpieli słonecznej,
Najlepiej na leżaku, w czasie ciszy poobiedniej.
Nawet i wtedy nie zdołasz się nudzić,
gdyż alfabetu Morse'a będziesz się uczyć.
(POZNAJEMY ALFABET MORSE'A)
Popłynąć na wyspę już jesteś gotów
Teraz uważnie patrz, obserwuj dokładnie
może Ty znajdziesz informację o ukrytym skarbie.
Płyń grupą! łatwiej pokonasz wszystkie przeszkody:
Zasadzki, rzucane przez piratów pod nogi kłody.
(SPłYW KAJAKOWY, GRA WODNA – "Poszukiwacze skarbów")
Kto skrzynie odnajdzie?
Kto odkryje, jakie skarby w sobie kryje?
Kto triumfalnie wróci na kolację?
Czy odkrycie zbudzi sensację?
NAGRODZENIE UCZESTNIKÓW
Masz teraz ochotę wielką na odpoczynek?
Nic z tego! Oto piraci wyzywają Cię na pojedynek!
Miejsce – akwen wodny, most plaża
Niech każdy teraz bacznie uważa …
Na to, co mówi ratownik tj. dowódca floty,
Odpaść przed walką nikt chyba nie ma ochoty
(WATERBALL, CZWÓRKOWE WYÂCIGI NA ROWERACH WODNYCH) DZIEŃ II
Po zabawie "na morzu" pora na tropiki a dokładnie na zabawę w kompleksie
basenów "Tropikana". Moc atrakcji w "Gołębiewskim" na Ciebie czeka,
Tam nikt z wejściem do wody nie zwleka!
Nadeszła pora na łowy – rzecz jasna – bezkrwawe,
W parku Dzikich Zwierząt czas spędzisz ciekawie,
Tam ujrzysz bobry, wilka szarego,
Dumnego łosia a nawet jelenia białego.
(WYCIECZKA AUTOKAROWA: PARK DZIKICH ZWIERZÑT I TROPIKANA)
CENA: Zawiera 2 noclegi, wyżywienie 3x dziennie, zajęcia programowe.

STREFA ROZWOJU INTERPERSONALNEGO

  1. ZAJĘCIA INTERPERSONALNE

  2. WARSZTATY TEATRALNE – "Teatr szkołą życia …"

  3. WARSZTATY Z CHARAKTERYZACJI

  4. WARSZTATY FOTOGRAFICZNE

  5. WARSZTATY Z WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH

  6. WARSZTY KUCHARSKIE

PRZYKŁADOWE SCENARIUSZE ZIELONYCH SZKÓŁ !

PROPOZYCJA POBYTU 3-dniowego "W krainie kangurów"
DZIEŃ I
Ruszamy do Australii
W krainie kangurów trochę zabawimy,
Mamy pecha – znów nastała suszy pora.
Dobry moment by wskoczyć do jeziora.
(ZABAWY W WODZIE)
Potem, by zdobyć tubylców zaufanie
Musimy im ryb nałowić na drugie śniadanie.
Ci, którzy wędki ze sobą zabrali, szybko z zadaniem się uporali.
Tym, zaś którzy mają jedynie dobre chęci
Zaprzyjaźniony buszmen powie, jak ryby nęcić.
(JAK ZŁOWIĄ RYBĘ … MOJE NOWE HOBBY … WĘDKARSTWO!)
Noce w Australii są z reguły gwieździste,
Dziś, niestety, ciemności panują iście egipskie.
Jak więc pokonać po drodze zakrętów bez liku?
Oczywiście korzystając z pomocy "świetlików".
Na rajd nocny po leśnej głuszy każdy bez lęku ochoczo wyruszy.
Na pewno wiele emocji przeżyje, niepowtarzalny urok lasu odkryje.
("ZA PAN BRAT" Z PRZYRODĄ) DZIEŃ II
Wszędzie dobrze, lecz najlepiej w domu,
I chociaż nikt się nie skarżył nikomu
To z ulgą powraca do Polski, gdzie ludzie zwyczajni i język swojski.
Tym razem zabieramy Cie w podróż w przeszłość,
Na lekcję historii...
Słynny "Wilczy Szaniec" zwiedzisz w Gierłoży,
Tam właśnie Hitler swą siedzibę założył.
(ZAMKI KRZYŻACKIE)
W Szczytnie się także zatrzymać musimy
Tu ruiny zamku krzyżackiego obejrzymy.
W nim, według Sienkiewicza powieści
Okrutny komtur Danuśkę umieścił.
(LEKCJA HISTORII … POZNAJEMY HISTORI¢ DAWNEJ ZIEMI PRUSKIEJ) DZIEŃ III
Przed Wami wiele konkurencji – ani jednej nudnej
Gdy grupa pomoże, nie będà za trudne.
Nie przez takie próby przecież przechodziłeś
I zawsze doskonale sobie z nimi radziłeś!
(PAJĘCZYNA, PAINT BALL, SNAJPER)
Cena: Zawiera 4 noclegi, wyżywienie 3x dziennie, animatora.

STREFA EDUKACYJNA

  1. PIERWSZA POMOC – TWOJA WIEDZA ZNACZY WIELE...

  2. "ZA PAN BRAT" Z PRZYRODĄ …

  3. JAK ZŁOWIĆ RYBĘ? – MOJE NOWE HOBBY... WEDKARSTWO!

  4. LEKCJA HISTORII… POZNAJEMY HISTORIĘ DAWNEJ ZIEMI PRUSKIEJ.

  5. W POSZUKIWANIU CIEKAWYCH ZAWODÓW… OKO W OKO Z POLICJANTEM

  6. RYSA NA SZKLE … ODKRYWAMY NOWE PASJE, CZYLI MALUJEMY NA SZKLE

STREFA KRAJOZNAWCZA

"JAK WSZYSCY WIELCY PODRÓŻNICY, WIDZIAŁEM WIĘCEJ NIŻ PAMIĘTAM I PAMIĘTAM WIĘCEJ NIŻ WIDZIAŁEM …"
  1. PARK DZIKICH ZWIERZĄT I TROPIKANA
    Mikołajki – Kadzidłowo

  2. WARMIŃSKIE TAJEMNICE
    Olsztynek

  3. ZAMKI KRZYŻACKIE
    Gierłoż – Kętrzyn – Reszel

  4. ŚLADAMI KRÓLA JAGIEŁŁY
    Grunwald

  5. LEKCJA W PLENERZE
    Nidzica – źródła Łyny


Email do Mazurpol ...
Będziecie mieli okazję przezwyciężyć lęk wysokości! Wspinaczka po ściance na czas.
Poczujecie się jak w wojsku. Zostaniecie przebrani w mundury moro, maski chroniące twarz i karabinek z kulkami. Podzielimy klasę na dwie drużyny. Zadaniem zespołów jest zdobycie flagi a następnie ochrona kapitana drużyny w trakcie przejścia przez wąwóz, który jest ostrzeliwany przez bandytów.
Przejedziecie się oryginalnymi quadami. Wspaniała przygoda dla osób lubiących wyzwania.
Świetna zabawa dla całej klasy! Zadaniem drużyny jest przejść przez sieć pająka. Każdy z zawodników musi przechodzić przez inne oczko pajęczyny. W trakcie przejścia nie wolno dotknąć sieci, gdyż traci się punkty. Część oczek jest na wyższych partiach sieci, niezbędna jest pomoc całego zespołu.
Strzelanie do celu z broni pneumatycznej. Turniej łuczniczy – strzelanie z łuków do tarcz.
Zadaniem klasy jest przejęcie po "zaminowanym" terenie w celu zabezpieczenia przejęcia, zawodnicy muszą przy pomocy wykrywacza do metalu odnaleźć miny. Konkurencja drużynowa na czas.
  1. Popularna forma rozrywki polegająca na śpiewaniu, podczas której cała klasa może się świetnie bawić.
  2. Zapewniamy nagłośnienie, mikrofony, program karaoke, rzutnik.
  1. Niezapomniane chwile i integracja przy ognisku w towarzystwie gitary.
  2. Zapewniamy przygotowanie ogniska oraz ogniskowe jedzonko (kiełbaski, pieczywo, ketchup, musztarda, herbata z cytryną).
  1. Udanej zabawy przy najnowszej muzyce zapewni Wam DJ.
  2. Zapewniamy sale, profesjonalne nagłośnienie, stroboskop. Napoje do picia.
  1. Wraz z koleżankami i kolegami macie szanse stworzyć własną "kapele rocową" świetna zabawa.
  2. Udostępniamy 50 calowy telewizor plazmowy, play station 3 oraz sprzęt do gry i płyty z grą guitar hero.
  1. Znakomita okazja do zaprezentowania swoich zdolności tanecznych.
  2. Zorganizujemy klasowy "You can dance", podczas którego każdy chętny będzie mógł zatańczyć. W jury zasiądą tancerze breakdensowi, którzy udzielą wskazówek dla zainteresowanych. Tancerze zaprezentują swój pokaz taneczny.
  1. Zabawa dla całej klasy wraz z wychowawcą.
  2. Okazja by sprawdzić swój refleks, naśladując znaki wyświetlane na ekranie.
  3. Stoczycie bitwę taneczną – najlepszy dostanie nagrodę.
  1. Będziecie mieli okazję popływać kajakami po jeziorze Brajnickim.
  2. Zapewniamy: kajaki, kapoki, opiekę ratownika.
  1. Każdy z Was będzie miał okazję wejść do kuli sferycznej, w której będzie musiał się przemieszczać.
  2. Podzielimy Was na kilka grup, weźmiecie udział w zawodach przemieszczania się w kuli na czas.
  1. Każdy z Was będzie mógł popływać rowerem wodnym, nauczycie się nim sterować.
  2. Przeprowadzimy wyścigi, w których pary sprawdzą swoją siłę.
  1. Weźmiecie udział w zabawie "Poszukiwacze skarbów" – podczas, której zostaniecie podzieleni na dwie drużyny, dostaniecie mapę na której zagadkowo opisane będzie gdzie znajduje się skarb. Drużyna, która odnajdzie skrzynię ze skarbem – wygrywa. Wszystko pod okiem ratownika.
  1. Szybki kurs pływania na windsurfingu. Zapewniamy: deskę windsurfingową, piankę, instruktora.
  2. Instruktor nauki pływania przeprowadzi z Wami zajęcia, podczas których nauczy Was podstawowych trików.
  1. Pod okiem ratownika nauczycie się pływać.
  2. Nauczymy Was pływać: stylem klasycznym – technika "Żabka", stylem grzbietowym – technika "Kraul na grzbiecie"; stylem dowolnym – technika "Kraul na piersiach"; stylem motylkowym – technika "Delfin".
  1. Poznacie swoje mocne strony i jak je efektywnie wykorzystywać. Wypracujecie umiejętności pracy w zespole. Zaprezentujemy Wam metody budowania własnego wizerunku.
  2. Zintegrujecie się, poznacie typy charakterów, dowiecie się jak rozwiązywać problemy występujące w Waszej klasie.
  1. Chcecie przeżyć przygodę z teatrem? Poznacie najnowsze techniki aktorskie, które zdradzi Wam "aktor teatralny".
  2. Poznacie sposoby wyrażania emocji gestami i słowami, sposoby emisji i artykulacji głosu, każdy z Was będzie miał okazję odegrać scenkę teatralną.
  1. Pokarzemy jak tworzyć makijaż i fryzury. Nauczymy jak robić biżuterię z kryształków i koralików. Zorganizujemy pokaz mody podczas którego każda z dziewcząt z klasy będzie mogła przejść się po wybiegu i zaprezentować makijaż i fryzurę, którą sama stworzyła.
  1. Odbywać się będą w plenerze, fotograf prowadzący zajęcia przekaże wiedzę dotyczącą fotografii plenerowej. Podczas warsztatów omawiane będą również zagadnienia z podstaw fotografii, obsługi aparatu, obróbki zdjęć.
  2. Przepiękne krajobrazy dostarczą wiele ciekawych materiałów zdjęciowych.
  1. Macie problem z wystąpieniami przed całą klasą? Zaradzimy temu! Referaty, które musicie wygłaszać nie będą stanowiły już problemu. Pokażemy Wam sposoby radzenia sobie ze stresem. Weźmiecie udział w ćwiczeniach, które pomogą Wam zmienić sposoby reagowania w sytuacjach stresowych oraz zwiększyć kontrolę nad własnymi emocjami.
  1. Jesteście gotowi na nowe doświadczenia smakowe?
  2. Pokażemy Wam jak w warunkach polowych przygotować pożywienie.
  3. Zorganizujemy kuchnie polową, każdy będzie miał okazje przygotować coś smacznego. Przeprowadzimy degustację podczas, której zasmakujecie swoich potraw.
  1. Poznacie podstawowe zasady udzielania pierwszej pomocy. Nauczycie się udzielać pierwszej pomocy w sytuacjach zagrożenia życia.
  2. Weźmiecie udział w ćwiczeniach sprawdzających zdobytą wiedzę. Ćwiczenia na fantomie, opatrywanie ran, unieruchomienie kończyn. Zajęcia poprowadzone przez ratownika wodnego.
  1. Piesza wycieczka szlakami krajoznawczymi po okolicznym lesie. Nauka: obsługi kompasu, wyznaczania kierunków świata i odczytywania map. Nauczymy Was rozpoznawać podstawowe gatunki roślin i zwierząt. Spotkacie się z leśniczym, który odkryje przed Wami tajniki lasu i jego mieszkańców.
  2. Zabawa w terenie – "Poszukiwacze skarbów lasu" (nocna wyprawa do lasu, podział na grupy poszukiwaczy, przydział map i kompasów, wyjaśnienie warunków zabawy. Grupa, która odnajdzie skrzynie ze skarbem – zgarnia zawartość.
  1. Macie szansę rozwinąć swoje zainteresowania i dowiedzieć się więcej o faunie i florze jeziora oraz poznać jego ekosystem.
  2. Poznacie podstawy wędkarstwa spławikowo-gruntowego, wędkarstwa spiningowego. Metody i techniki wędkowania. Zajęcia te przeprowadzi mistrz wędkarstwa.
  1. Wycieczka do Szczytna, podczas której zobaczycie ruiny gotyckiego zamku krzyżackiego i poznacie jego historię. Zwiedzicie również Muzeum Regionalne oraz przespacerujecie się deptakiem nad Małym i Dużym Jeziorem domowym. Czas wolny i chwila na zakupy.
  1. Spotkanie z policjantem. Poznacie tajniki pracy policyjnej i podstawowe zasady bezpieczeństwa. Zaprezentuje system walki, polegający na połączeniu chwytów i rzutów mających zastosowanie obronne w różnych konkretnych sytuacjach.
  1. Poznacie technikę malowania na szkle, która pozwala uzyskać świetne efekty dekoracyjne.
  2. Przy pomocy specjalnych farb, namalujecie pejzaż otaczającej Was przyrody, który będzie wspaniałą pamiątką i wspomnieniem "Zielonej Szkoły".
Wyjazd do KADZIDŁOWA, spacer po Parku Dzikich Zwierząt. Przejazd do MIKOŁAJEK – zwiedzanie portu, rejs po jez. Śniardwy, zabawa na basenie (1,5 h pobyt na kompleksie basenów – hotel Gołębiewski).
Cena: od 115,00 zł / os. przy grupie 40 osób od 137,00 zł / os. przy grupie 30 osób od 155,00 zł / os. przy grupie 25 osób
Cena zawiera: transport, bilety wstępu, opiekę pilota i przewodnika, ubezpieczenie.
Zwiedzanie z przewodnikiem: Park Etnograficzny, udział w wybranej lekcji tematycznej, Huta Szkła Artystycznego, pokaz atrakcyjnych wyrobów ze szkła. Wyjazd w drogę powrotną.
Cena: od 88,00 zł / os. przy grupie 40 osób od 110,00 zł / os. przy grupie 30 osób od 127,00 zł / os. przy grupie 25 osób
Cena zawiera: transport, bilety wstępu, opiekę pilota i przewodnika, ubezpieczenie.
Zwiedzanie z przewodnikiem Wilczego Szańca, wizyta na zamku w Kętrzynie, w muzeum Wojciecha Kętrzyńskiego oraz na zamku w RESZLU – zwiedzanie dziedzińca wieży zamkowej.
Cena: od 69,00 zł / os. przy grupie 40 osób od 85.00 zł / os. przy grupie 30 osób od 124,00 zł / os. przy grupie 25 osób
Cena zawiera: transport, bilety wstępu, opiekę pilota i przewodnika, ubezpieczenie.
Wyjazd z przewodnikiem do Grunwaldu. Zwiedzanie: ruiny kaplicy pobitewnej. Kopiec Jagieły, seans filmowy w kinie muzealnym.
Cena: od 89.00 zł / os. przy grupie 40 osób od 100,00 zł / os. przy grupie 30 osób od 115,00 zł / os. przy grupie 25 osób
Cena zawiera: transport, bilety wstępu, opiekę pilota i przewodnika, ubezpieczenie.
Zwiedzanie: Krzyżacki zamek z XIV w., ratusz, stare miasto z fragmentami murów obronnych oraz młyn z czasów gotyckich, wyprawa do rezerwatu źródeł rzeki łyny.
Cena: od 59.00 zł / os. przy grupie 40 osób od 69,00 zł / os. przy grupie 30 osób od 89.00 zł / os. przy grupie 25 osób
Cena zawiera: transport, bilety wstępu, opiekę pilota i przewodnika, ubezpieczenie.

Kolonie...

PÓŁKOLONIA OW DOLOMITY

AKADEMIA PASJI

Kolejny sezon przed Nami. W tym sezonie będziemy poszukiwać, odkrywać i rozwijać swoje pasje. Przygotowaliśmy ciekawy program pobytu podczas, którego na uczestników codziennie czeka mnóstwo ruchu, zabawy śmiechu oraz kreatywnych warsztatów.

TURNUSY 10 DNIOWE
BEZ WEEKENDÓW

I TURNUS 26.06.-07.07.2017 r.
II TURNUS 10.07.-21.07.2017 r.

CENA: 600 zł

W PROGRAMIE:

Dzień Artysty :

  • Butelka wspomnień - zdobimy techniką decoupage. Piszemy list, który odczytamy za 10lat.
  • Malowanie figurek gipsowych farbami 3D
  • Konkurs plastyczny " Ukryte słowo" z nagrodami ( liczy się pomysłowość)

Dzień Pływaka:

  • Kurs pierwszej pomocy dla dzieci przeprowadzony przez ratownika medycznego
  • Plażowanie , kąpiele w jeziorze
  • Pływanie rowerami wodnymi
  • Baloniada

Dzień Sportowca:

  • Olimpiada sportowa z nagrodami
  • Team bullding : bieg na orientację, skrzynie, przeciąganie liny
  • Konkurencja narty
  • Gry drużynowe: łapanka, piłka nożna, siatkówka, badminton

Dzień kucharza :

  • Master Cheff Junior - konkurs na najładniejszą kanapkę
  • Lekcja savuarvivre - jak zachować się przy stole
  • Zabawa w restaurację

Dzień Przygód :

WYCIECZKA do Parku Rozrywki Aktywnej Bartbo SKARB PIOTRUSIA PANA- gra terenowa na terenie Parku + korzystanie z wielu atrakcji w parku

DZIEŃ DETEKTYWA :

  • Zabawa terenowa skarb Warmii i Mazur - wygrana drużyna zgarnia nagrodę.
  • Podchody
  • Robimy latawce

Dzień Przyrodnika :

  • wizyta w Nadleśnictwie
  • spacer ścieżką dydaktyczną, zwiedzanie leśniczówki
  • ognisko z pieczeniem kiełbasek

Dzień Gracza :

  • zabawa ruchowa - kółko i krzyżyk
  • Zagadki
  • Tworzymy grę TWISTER
  • Turniej w piłkarzyki
  • Trampolina
  • Zamki dmuchane

Dzień Muzyka:

  • Mam Talent - każdy zaprezentuje swoją piosenkę, układ taneczny wybieramy Jury i nagradzamy uczestników.
  • Karaoke
  • Dyskoteka
  • Zabawa wybuchowa skrzynia
  • Muzyczne krzesło
  • Malowanie buziek

DZIEŃ AKTORA:

  • Piszemy scenariusz przedstawienia
  • Tworzymy przebrania
  • Tworzymy kartonowe rekwizyty
  • Wystawiamy przedstawienie
Na naszych Półkolonistów czeka wiele atrakcji i niezapomnianych wrażeń.

Informacje dla rodziców

Zapewniamy:
  • Obiad dwudaniowy + podwieczorek.
  • Opiekę pedagogiczną.
  • Opiekę medyczną.

Transport:

  • Wyjazd: - godz. 9:00 (Przystanek autobusowy przy Polo Markecie ) - godz. 9:10 (parking Kaufland)
  • Powrót: - godz. 17:00 (parking Kaufland) - godz. 17:05 (Przystanek autobusowy przy Polo Markecie
  • Ubezpieczenie NNW.
  • Realizację programu.

Uczestnik powinien posiadać:

  • Codziennie (strój kąpielowy, ręcznik, krem do opalania, nakrycie głowy, nakrycie wierzchnie).
  • Kanapki, picie , drobne kieszonkowe, odpowiednie obuwie

UWAGA:

Wypełnioną kartę kwalifikacyjną oraz dopłatę do I turnusu należy dokonać do 15.06.2017r. w biurze MAZUR- POL ul. Odrodzenia 18

dopłata II turnus do 26.06.2017r. oraz karta kwalifikacyjna

  • Obiad + podwieczorek.
  • Opiekę pedagogiczną.
  • Opiekę medyczną.
  • Transport:
    Wyjazd: - godz. 9:00 (Przystanek autobusowy przy Polo Markecie) - godz. 9:10 (parking Kaufland)
    Powrót: - godz. 17:00 (parking Kaufland) - godz. 17:05 (Przystanek autobusowy przy Polo Markecie).
  • Ubezpieczenie NNW.
  • Realizację programu.

Uczestnik powinien posiadać:

  • Codziennie (strój kąpielowy, ręcznik, krem do opalania, nakrycie głowy, kanapki, picie, nakrycie wierzchnie).

REZERWACJA:

  • BEZPOŚREDNIO W BIURZE Mazur-Pol S.C. Ul. Odrodzenia 18 12-100 Szczytno.
  • Przy rezerwacji wpłata zaliczki 100 zł.
  • Pełna płatność na miesiąc przed rozpoczęciem turnusu.
  • Tydzień przed należy dostarczyć wypełnioną kartę kwalifikacyjną.